מ.ל.מ. חקירות
053-5338496
גבעתיים
 

תחומי התמחות
מ.ל.מ.


חוקר פרטי

מ.ל.מ. משרד חקירות

מיהו חוקר פרטי:

ניתן לקבל רשיון לעסוק בחקירות פרטיות מהמחלקה לרישוי חוקרים פרטיים במשרד המשפטים. בכדי לקבל רשיון חוקר פרטי, יש להשלים תקופת התמחות הנמשכת שלוש שנים. בכל מהלך ההתמחות עובד המתמחה תחת פיקוחו והדרכתו של חוקר פרטי ותיק (המחזיק ברשיון לניהול משרד חקירות ), ורשאי לאמן מתמחה.
בתקופת ההתמחות לומד המתמחה את עקרונות התישאול הגלוי והסמוי,מעקבים רגליים,מעקבים רכובים,מעקבים עם קטנוע,ביצוע של איתורים ומסירות מסמכים, חקירות בתחום הכלכלי והעסקי ,חוק חוקרים פרטיים ושרותי שמירה,חוקים נוספים הקשורים למקצוע רכש ידע טכני וביצע מעקבים, יכול בסיום תקופת ההתמחות   לעבור בהצלחה בחינה בדיני ישראל ואתיקה מקצועית. מתמחה שעבר את המבחן יוכל לקבל רשיון חוקר פרטי, בכפוף למגבלות הקבועות בחוק.
בארץ פועלות כמה מכללות (ברמה גבוהה) אשר מעבירות קורסים בכל תחומי החקירות הפרטיות. לימודים במסלול זה או אחר אינם מקנים "הנחות" או "קיצורי דרך" במסלול הדרוש לצורך קבלת רשיון חוקר פרטי. כל מי שלומד ו/או למד חקירות באחת המכללות ורוצה להיות חוקר פרטי, יאלץ לעבור את המסלול השגרתי, הקבוע בחוק.

על פי חוק, חוקר פרטי הוא: "מי שעוסק בהשגת ידיעות על הזולת או באיסופן, לצורכי אחרים ודרך שירות לכל".
חוקר פרטי במ.ל.מ. משרד חקירות הוא בעל מקצוע ממש כמו רופא או מהנדס (מקצועות שבהם הותק והניסיון חשובים ביותר !).
עבודתו של חוקר פרטי היא מגוונת מאוד מעניינת ומאתגרת וכל חוקר פרטי במ.ל.מ. משרד חקירות מתמחה בתחומים ספציפיים.
כל חוקר פרטי במ.ל.מ. משרד חקירות עבר הכשרה מלאה והוא בעל כל הרשיונות הרלוונטיים לחקירות פרטיות ממשרד המשפטים, כל חוקר פרטי עבר תקופת התמחות הנמשכת שלוש שנים שבסופה כל אחד מהחוקרים הפרטיים במשרדנו עבר מבחן בדיני ישראל ואתיקה מקצועית.
 

איך בעצם אדם רגיל יכול לבחור חוקר פרטי שיהיה הטוב ביותר עבורו ?

כפי שכבר נאמר, במ.ל.מ. משרד חקירות לא תמצאו חוקר פרטי "כולבויניק". כל אחד מהחוקרים הפרטיים במשרדנו הוא בעל ניסיון בתחומים מאוד ספציפיים של החקירות הפרטיות וכל חוקר פרטי אצלנו יעבוד בצמוד אליך, כאשר הוא מודיע ללקוח על כל מהלך שמתבצע  ויבקש אישור לצעדים הבאים בחקירה.
אנו ממליצים לך לא להתבייש ולשאול את החוקר הפרטי ממשרד החקירות שאותו אתה שוקל לבחור מה נסיונו בתחום החקירה הספציפית שאותה אתה מבקש, ובמקביל לוודא שהחוקר הפרטי אכן מחזיק ברשיון חוקר פרטי, ולמשרד יש נסיון ורישיון לניהול משרד חקירות.
חשוב לזכור שאין באפשרות החוקר הפרטי לתת לכם שמות של נחקרים ולקוחות אחרים שכן עלול הוא לאבד את רישיון "חוקר פרטי" שלו אם יעשה זאת . בנושא החקירות השמירה על דיסקרטיות הינה ערך עליון.
 

מה בעצם הופך חוקר פרטי לחוקר פרטי טוב ??

חוקר פרטי טוב הוא חוקר פרטי שיודע "לחשוב מחוץ לקופסה", הכוונה היא שחוקר פרטי איכותי יכול לחשוב על מגוון פתרונות יצירתיים למגוון מצבים, חוקר פרטי טוב יכול לחשוב על הפתרונות הללו גם באופן מהיר. חוקר פרטי איכותי יוציא פתרונות אלו מהכוח אל הפועל באופן מדויק. מדד אחר שהופך חוקר פרטי לחוקר פרטי טוב הוא הניסיון! חוקר פרטי בעל ניסיון לא נכנס לפאניקה כאשר הדברים בשטח לא מתרחשים כפי שלימדו אותו, החוקרים הפרטים במ.ל.מ. משרד חקירות כולם בעלי נסיון רב שנים והתנסו במגוון מצבים שפשוט לא מלמדים בבית הספר. חוקר פרטי איכותי יודע להשתמש במגוון אמצעים טכנולוגים שהופכים את ממצאי החקירה לאיכותיים וקבילים כראיות בבית משפט.
מדד נוסף לחוקר פרטי איכותי, מדד שנוטים להתעלם ממנו בהרבה משרדי חקירות הוא העובדה שהחוקר הפרטי צריך להיות קודם כל בנאדם. אם אתה מחפש חוקר פרטי כנראה שיש תחום מסוים בחייך שאתה צריך בו עזרה. החוקר הפרטי במשרד החקירות שלנו ידבר איתך בגובה העיניים ויעניק תשובות ישירות אובייקטיביות ומדויקות לכל שאלה שיש לך תוך שמירה על סודיות מלאה.
 

מהו תפקידו של חוקר פרטי:

לפני הכל חשוב לדעת כי ישנן שתי קטגוריות של חוקר פרטי רשוי:
1. חוקר פרטי רשוי, רשאי לעבוד אך ורק מול משרד חקירות ולא ישירות מול הלקוח.
2. מול לקוח רשאי לעבוד רק חוקר פרטי המחזיק ברשיון לקיום וניהול משרד חקירות פרטיות.
כאמור, תפקידו של חוקר הפרטי שעובד במשרד חקירות לאסוף מידע ממקורות רבים זאת על ידי תצפיות,מעקבים,חקירות ותישאול גלוי וסמוי, עבור לקוחות שונים. משרדי חקירות מספקים את שרותיהם באופן תדיר, למשרדי עורכי דין, אנשי עסקים,חברות ביטוח,עסקים,מפעלים,ארגונים,חברות פרטיות, רשויות ולציבור הרחב. על פי רוב, חוקרים פרטיים מועסקים באחד או כמה משרדי חקירות, המעסיקים אותם לשם ביצוע חקירות ומעקבים בפועל.

במסגרת תפקידו על כל חוקר פרטי לדעת לחקור בשיטות רבות, לתקשר ברמה גבוהה, להיות בעלי בטחון עצמי, יכולת מחשבה מהירה, אסרטיביות, גמישות מחשבה ויכולת קבלת החלטות נכונות ומהירות, בתנאי לחץ.
חוקר פרטי חייב להיות "משכנע"  ו"לקרוא" את הצד השני בצורה טובה. חוקר פרטי מפתח ומשכלל את יכולותיו המקצועיות במשך השנים, לומד ומשכלל דרכי חקירה נוספות. במסגרת תפקידו חייב כל חוקר פרטי לדעת בין השאר: לאסוף מידע עסקי, לבצע מעקבים, חקירות גלויות וחקירות בכיסוי, ולעשות שימוש בציוד טכני או מצלמות נסתרות  ועוד.
חוקר פרטי מחוייב בדיסקרטיות מלאה ונאמנות מוחלטת כלפי לקוחו. החוק אוסר על החוקרים לחשוף את ממצאיהן של חקירות פרטיות שביצעו, ללא אישור מפורש מהלקוח. כל חומר שהתקבל לפני חקירה ונאסף במהלך חקירה שייך ללקוח.בחירה קפדנית של חוקר פרטי ממשרד חקירות אמין, תבטיח את איכות התוצאות שתקבל, במסגרת חקירות פרטיות הכוללות איסוף  ראיות,מעקבים,תצפיות,צילום ברמה גבוה,וחקירות בכל התחומים.
חוקר הפרטי במשרד חקירות מ.ל.מ. ילווה אותך בכל צעד לפני תחילת תהליך חקירה או מעקב, תוך כדי תהליך החקירה ואף ייתן לך עצות מניסיון רב השנים שלו כחוקר פרטי לצעדים הבאים שלך לאחר קבלת הממצאים.
 
קבע עוד היום פגישת ייעוץ חינם במ.ל.מ. משרד חקירות, וקבל את שירות החקירות מהטובים בארץ.אמינות , דיסקרטיות , מקצועיות ויחס אישי - זו המומחיות שלנו !.
 

מה להכין לפגישה עם חוקר פרטי במשרד חקירות ?

ישנם הכנות רבות לפני פגישה עם חוקר פרטי במשרד חקירות, לצורך הזמנת מעקב או חקירה, וזאת לאחר שבחרתם במשרד חקירות מורשה כחוק המחזיק ברישיון ממשרד המשפטים, המעסיק חוקרים פרטיים מורשים בעלי ותק וניסיון במעקבים וחקירות אישות – גירושין, לצורך איסוף הוכחות (ראיות ) לבגידה וחקירות כלכליות לצורך חלוקת נכסים הוגנת.

יש להצטייד בתמונה עדכנית של הנבדק/ת.

פרטי הנבדק/ת: שם פרטי, שם משפחה, תעודת זיהוי, כינוי, גיל, כתובת מגורים, טלפון, טלפון נייד, מקום עבודה.

פרטי הרכב: סוג הרכב, מספר רישוי, צבע, שנת יצור, צורת נהיגה, סימנים מיוחדים לרכב.

פרטי זיהוי של הנבדק/ת: גובה, מבנה גוף, צורת פנים, גוון עור, צבע שיער, צבע עיניים, שפם/זקן, משקפיים, סימנים מיוחדים, לבוש משוער, מעשן/ת, נושא/ת תיק.

כתובות ידועות: של בני משפחה, וחברים.

מקומות ידועים: בהם נוהג/ת לבקר לצורך עבודה, בילויים, אוכל, בנקים.

רצוי להגדיר במדויק מה מטרת החקירה/מעקב המבוקשים.

רצוי לתת הגבלות בביצוע.(עד כמה שניתן).

חוקר פרטי | חקירות










חוקר פרטי | חקירות
חקירות | חוקר פרטי
  משרד חקירות חקירות חוקר פרטי מעקבים  
 
לייבסיטי - בניית אתרים